top of page

Bir Turkiyeli

Türkiye ye Gelişim Merhaba bloguma HOŞ GELDİNİZ Umarım yazılarımı keyifle okursunuz .

Almanya da doğdum ve büyüdüm. 14 senem Almanya da 7 senem de Türkiye de geçti ve Türkiyeyi çok seviyorum . İlk geldiğim zamanlar bana hep şu klasik soru sorulurdu Almanya mi Türkiye mi o zamanlar pek sevememiştim tabi şimdi kesinlikle Türkiye diyorum. Bizim yurdun insani gerçekten müthiş bir zekaya sahip ne kadar kendi kendimizi kötülesekte çok zeki bir millet aslında.. Çok şahit oluyorum Türk üşengeçtir diye diye bir üşengeç olmuşuz anlatamam . İlk geldiğim zamanlar Türkçe düşünmediğimden baya bir anlaşmada zorluk çekiyordum hatda hatırlayan arkadaşlarım sen ne biçim konuşuyordun derlerdi .

Aslında Türkiyeye gelmemizin sebebi ailemin buyuk bir memleket hasretiyle tutuşmasıydı biraz da Almanların Kardeşimi iyi okullara almaması da bahane oldu sayılır.

Derken Almanya'dan arabayla yola çıkmamızla başladı Turkiyeye yolculuğumuz. Abim orada kaldı. Abim büyüktü bize göre ve Babamın işinin başına geçmek zorunda kaldı biraz da fedai o oldu ailenin . Şu an daha iyi anlıyorum tabi neden bu kadar duygusal olduğunu onsekiz yaşında tek başına bütün işlerin başında geçmesi ağır bir sorumluluktu ve biz yeniden hayat kurmaya gidiyorduk . Simdi ikiz kızları oldu evlendi barklandı gayet huzurlu kendi çapında. Biz de bir şekilde Türkiye de hayatımızı kurduk ama bunun için birini sanırım feda ettik. Bu yazım da anlatmak istediğim Türkiye de yaşadıklarımız ve yapabileceğimiz doğal ürünler ile ilgili olacak,şimdilik gelişimi kısaca özetledim size umarım keyif alırsınız okurken,yazım hatalarım olursa veya merak ettiğiniz eklememi istediğiniz bir unsur olursa zevkle dinlerim. Iyi Günler diliyorum bu günlük Busranur C.


Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
Henüz etiket yok.
bottom of page