top of page

Doğal Gül Suyu Nasıl Yapılır ?

Konumuz bugünlük Gül suyu

Bu gün ilk denemem olarak gül suyu yaptım gerçekten çok kolay ve çok pratik. İlk denemem biraz içime sinmemiş olabilir. Tekrar biraz gül toplayıp tekrar yapmaya karar verdim sonuç olarak ben onu cildime uygulamak istiyorum ve çok iyi olsun ki amacına ulaşmış olsun istedim. Öğrendiğim kadarıyla çok faydalıymış çilde mucizeler yaratmasa da gül suyu cildi hem güneşten korurmuş hem gözeneklere de etkisi varmış hem de cilt tonunu dengeliyormuş bende ilk denemem olarak gül suyunun doğal olmasına pek güvenmediğimden, marketlerde doğal olmadığı gibi içindeki kimyasallardan ne kadar faydası olabileceği de meçhul , ben de bunu yapmaya karar verdim ve aslında çok kolay . Nasıl yapılır ? 6 adet gül (istediğiniz kadar koyabilirsiniz ) Kaynamış suya gül yapraklarını koyun Tencerenin ortasına buhar damlalarının içine düşeceği şekilde kase yerleştirin Kase kapağa değmemeli Kapağı ters yönde kapatırsanız damlacıkların tabağa düşmesi kolaylaşır Kapağın üstüne buz koyun ki damlacıkların düşmesi kolaylaşsın Tabağın içindeki damlacıkları istediğiniz bir şişeye koyun . Saf gül suyunuz hazırdır,ayrıca kendiniz çok rahat güvenerek cildinize tonik olarak kullanabilirsiniz.

Tabi ki bu kadar çok olmamalı ben bahçemizden kopardığım için baya yapmak istedim :)

Seçeceğiniz kapak da camlı ve deliksiz olmalı damlacıkların birikmesi kolay olması için ve camdan damlacıklarınızın ne yaptığını rahat görmeniz için


Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
Henüz etiket yok.
bottom of page